Strategie pozyskiwania klientów dla branży prawnej

Strategia pozyskiwania klientów

W zależności na jakim etapie jest Twoja kancelaria, czym się zajmujesz oraz jakich klientów chciałbyś pozyskiwać, tworzę procesy, które pozwolą Ci pozyskiwać klientów szybciej i skuteczniej oraz ściągną dla Ciebie grupę docelową, z którą najlepiej Ci się współpracuje.

Opracowuję całą strategię na stronie internetowej:

Strona główna pokazuje największe zalety Twojej firmy, opinie, realizacje, w czym i jak pomogłeś już swoim klientom.

Podstrony opisują szczegółowo Twoją działalność, odpowiadają na pytania klientów: Dlaczego warto Cię wybrać? Jakie rozwiązania są najkorzystniejsze? Jakie usługi świadczysz?

Jakub Skowron strony internetowe dla kancelarii prawnych
Jakub Skowron | Strategia pozyskiwania klientów

Jak pomagam obrać dobrą strategię?

Ułatwiam Twojemu potencjalnemu klientowi kontakt z Tobą poprzez intuicyjne i przemyślane rozmieszczenie odpowiednich przycisków na stronie, co zwiększa ilość telefonów i maili osób zainteresowanych Twoimi usługami.

Samo stworzenie strony internetowej jest jak postawienie świetnego, pięknego sklepu na pustyni- oprócz strony należy sprowadzić na nią ruch, który przekłada się na telefony od zainteresowanych klientów. Optymalizacja SEO, Facebook, Google wizytówka, Instagram to sposoby, dzięki którym sprowadzam zainteresowane osoby na Twoją stronę internetową, czasami korzystamy z wielu kanałów, czasami na przykład tylko z Google wizytówki- wszystko dopasowujemy pod potrzeby Twojej kancelarii.

Dla kogo strategie pozyskiwania klientów będą najskuteczniejsze?

Adwokaci

Prawnicy

Radcy prawni

Notariusze

Początkujące kancelarie prawne

Doświadczone kancelarie prawne

Doradcy
podatkowi

Nie wiesz od czego zacząć? Skontaktuj się ze mną!

Jak przebiega proces tworzenia
strategii pozyskiwania klientów?

01 Analiza Twojej sytuacji

Informacje o kancelarii - jej doświadczeniu, pracownikach, lokalizacji i docelowym kliencie pozwolą na opracowanie skutecznej strategii.

02 Wybór odpowiednich narzędzi

Na podstawie analizy wspólnie wybieramy narzędzia i kanały komunikacji, które sprawdzą się najlepiej w sprzedaży Twoich usług prawnych

03 Opracowanie i wdrożenie strategii

Przez kolejne tygodnie i miesiące pozyskujemy klientów z wielu źródeł i narzędzi, które opracowaliśmy wcześniej.

Za pomocą jakich narzędzi pomagam Ci zwiększyć zarobki? Co będzie najskuteczniejsze?

01 Strona internetowa

Podstawą każdej strategii jest strona internetowa, która przedstawi najważniejsze informacje o Twojej kancelarii, usługach i ofercie, a także skutecznie zachęci klienta do skorzystania z Twojej pomocy.

Za pomocą strony znacząco zwiększymy efektywność działań z innych źródeł takich jak social media, Google My Business, lub poleceń od klientów.

Dobra strona internetowa radcy prawnego
Jak założyć Google wizytówkę
Jakimi narzędziami zwiększę Twoje zarobki?

02 Wizytówka Google

Jeżeli znajdziesz się w top 3 wizytówek Google w Twojej okolicy zyskujesz ogromną przewagę nad konkurencją, prawie wszystkie telefony klientów trafiają najpierw do Ciebie. Pomogę Ci to osiągnąć za pomocą świetnej strony internetowej, która jest niezbędna do pozycjonowania wizytówki Google oraz za pomocą mojej wiedzy jak dobrze optymalizować taką wizytówkę.

03 Social media

Pomogę Ci w założeniu i prowadzeniu profilu firmy na Facebooku, Instagramie, Linkedinie, Tik toku i Youtubie, przekażę Ci wiedzę jakie treści umieszczać i w jakim czasie, aby dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów.

Mogę również prowadzić Twoje social media, tworzyć tam grafiki i treść.

Grafiki social media dla prawnika
Działania marketingowe dla branży prawnej
Jakimi narzędziami zwiększę Twoje zarobki?

04 Google Analytics

Podpinam Twoją stronę do Google Analytics oraz Google Search Console, co pomoże w pozycjonowaniu strony, docieraniu do nowych klientów oraz umożliwi zbieranie danych: ile osób trafiło na stronę, z jakich źródeł, w jakim czasie. Dzięki tym informacjom możemy udoskonalać Twoją stronę i uzyskać przewagę nad konkurencją.

Masz pytanie? Napisz do mnie!

Wypełnij formularz, a podczas rozmowy dowiesz się jak wyglądałby przebieg, jakie są koszty budowy podstaw marketingu oraz jak wyglądałby harmonogram.

W ciągu 24 godzin oddzwonię, aby umówić się z Tobą na dogodny dla obu stron termin rozmowy.

Udział w konsultacji jest bezpłatny i niezobowiązuje do podjęcia współpracy.

Dziękuję za wiadomość
Sprawdź, czy dane są wpisane poprawnie.
| Specjalista ds. stron internetowych i marketingu dla branży prawnej

Jakub Skowron

Jakub Skowron strony internetowe dla branży prawnej
kontakt@jakubskowron.pl
+48 728 932 771